FAQ
Ik heb vrijdagavond/in het weekend een bestelling geplaatst, maar nog niet ontvangen. Waar is mijn bestelling? Is deze al wel verstuurd?
Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden niet in het weekend verzonden met Post NL. De pakketten worden bij ons altijd pas op maandag opgehaald.
Wel worden de verzendingse-mails uitgestuurd omdat de bestellingen wel in het weekend worden ingepakt.
Ik heb een bestelling geplaatst maar ik zie dat ik 1 of meerdere artikelen met een levertijd van 3 tot 5 werkdagen heb besteld, wat betekent dit?
Dit betekent dat deze artikelen vanuit de leverancier naar ons worden toegezonden. Dit kan 3 tot 5 werkdagen duren. Zodra de artikelen hier zijn worden deze opgestuurd naar de klant.
Waar dien ik de bonuscheque code in te voeren?
U voert de bonuscheque code in bij het kopje bonuscheque nadat u voor een betaalmethode heeft gekozen.
Let op: u dient wel ingelogd te zijn in uw account.
Let op: deze code is altijd hoofdlettergevoelig.
Let op: Heeft u een 0 of een O in uw code probeer dan beide opties als de code niet aanslaat.
Waar dien ik de nieuwsbrief code of verjaardagcode in te voeren?
Deze codes voert u in bij het kopje kortingscode nadat u voor een betaalmethode heeft gekozen. Let op u dient wel ingelogd te zijn in uw account. Heeft u zich ingeschreven voor de nieuwsbrief, maar heeft u nog geen account? Dan dient u voor het gebruiken van deze code een account aan te maken.
Wanneer verkrijg ik een verjaardagcode en wat doe ik als ik deze niet heb ontvangen?
U verkrijgt een verjaardagcode via de e-mail op de datum van uw geboorte als u deze heeft ingevuld bij het aanmaken van uw account. Heeft u de code niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. De code wordt dan naar u toegestuurd.
Bij hoeveel punten ontvang ik een bonuscheque en waar kan ik dit zien?
In mijn account kunt u zien hoeveel bonuspunten u al heeft gespaard. Bij 60 bonuspunten ontvangt u aan het einde van de maand een bonuscheque ter waarde van 15 euro. Heeft u 120 punten dan ontvangt u een cheque van 30 euro. Elke 5 euro die u besteed is 1 bonuspunt waard.
Als ik mijn bonuscheque heb gebruikt maar de bestelling retour stuur, wat gebeurt er dan met mijn opgespaarde punten?
In dit geval wordt de bonuscheque of weer aangemeld voor gebruik met dezelfde code of wanneer u niet de gehele bestelling terugstuurt wordt het restant van het bedrag via de order naar u teruggestort of verrekend met de factuur van Klarna.
Betaal ik de retourkosten, zo ja hoeveel bedragen de kosten?
Vanaf 1 juni 2022 betalen alle klanten die een bestelling retour sturen € 4,95 retourkosten. Ongeacht of u 1 of meerdere items van de bestelling houdt.
Ik ben het retour label kwijt/het retour label was niet aanwezig. Hoe kan ik mijn bestelling nu retour sturen?
In dit geval kunt u uw bestelling retour sturen door gebruik te maken van het onderstaande antwoordnummer.
Topsy
Antwoordnummer 592
1130 VB Volendam
Ik ben mijn retourformulier kwijt/het retourformulier was niet aanwezig. Hoe kan ik mijn bestelling nu retour sturen?
Dit is geen probleem. Zolang u het ordernummer in het pakketje mee stuurt kunnen wij de bestelling bij aankomst crediteren.
Is het mogelijk om een artikel uit mijn bestelling te ruilen voor een ander artikel en hoe wordt dit geregeld?
Ja dit is zeker mogelijk. U kunt onze klantenservice bellen voordat u uw bestelling retour stuurt om het desbetreffende artikel apart te laten hangen. U vermeldt daarna op het retourformulier voor welk artikel u het bestelde artikel wilt ruilen. Bij aankomst in onze webshop wordt het ene artikel geruild voor het andere artikel in ons kassasysteem en met een nieuwe factuur weer naar u opgestuurd.
Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug heb op mijn rekening na aankomst van mijn retourpakket?
Als een bestelling bij ons retour komt wordt deze dezelfde dag verwerkt. Dit betekent dat u uw geld na ongeveer 2 á 3 dagen na het verzenden van de creditfactuur weer op uw rekening heeft staan.
Let op! Het bedrag dat u gecrediteerd krijgt wordt niet door Topsy fashion for the World gestort maar door stichting Mollie Payments.
Ik heb met Klarna betaald en mijn creditfactuur wordt daar niet verwerkt. Hoe kan ik dit oplossen?
Als u van ons een creditfactuur hebt ontvangen is dit ook gecommuniceerd met Klarna. Het kan zijn dat u nog een bedrag open heeft staan van €4,95 van de verzendkosten of van €1,95 van de kosten van Klarna. Mocht het hele bedrag nog open staan dient u zelf contact op te nemen met Klarna. Wij kunnen en mogen dit niet voor u doen in verband met de privacy wet. Wel mag u al de door ons toegestuurde documenten gebruiken voor het bepleiten van uw zaak.
Kunnen artikelen uit de sale retour gestuurd worden?
Jazeker, artikelen uit de sale mogen retour. Alleen artikelen uit de outlet met meer dan 60% korting mogen niet retour.