Wij controleren alle zendingen met grote zorg, maar mocht het voorkomen dat u niet tevreden bent, of dat een artikel onverwachts kapot gaat, dan geldt op al onze artikelen de wettelijke garantie. Neem in deze gevallen meteen contact op met de klantenservice.
Heeft u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Dan verzoeken wij u om dit binnen 14 dagen te melden bij onze klantenservice. Na akkoord van de klantenservice kunt u het artikel gratis retourneren naar ons antwoordnummer.
Klantenservice:
telefoon 0299 – 369 099 (openingstijden van de winkel) mail [email protected]
De verzendkosten voor het retourneren nemen wij voor onze rekening.
Wij doen er alles aan om uw klacht soepel en snel op te lossen!
Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren. Door op “Accepteren” te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van ALLE cookies. U kunt echter wel naar de Cookie-instellingen gaan om gecontroleerde toestemming te geven.