FAQ
Ik heb vrijdagavond/in het weekend een bestelling geplaatst, maar nog niet ontvangen. Waar is mijn bestelling? Is deze al wel verstuurd?
Bestellingen die vrijdag na 16.00 uur en zaterdag voor 15.00 worden geplaatst en bevestigd, worden op zaterdag verzonden met PostNL.
Bestellingen die zaterdag na 15.00 uur en zondag worden geplaatst en bevestigd, worden op maandag verzonden met PostNL.
Via de link in de bestelbevestiging kan de actuele levertijd worden bekeken.
Ik heb een bestelling geplaatst maar ik zie dat ik 1 of meerdere artikelen met een levertijd van 3 tot 5 werkdagen heb besteld, wat betekent dit?
Dit betekent dat deze artikelen vanuit de leverancier naar ons worden toegezonden. Dit kan 3 tot 5 werkdagen duren. Zodra de artikelen hier zijn worden deze opgestuurd naar de klant.
Waar dien ik de bonuscheque code in te voeren?
U voert de bonuscheque code in bij het kopje bonuscheque nadat u voor een betaalmethode heeft gekozen.
Let op: u dient wel ingelogd te zijn in uw account.
Let op: deze code is altijd hoofdlettergevoelig.
Let op: Heeft u een 0 of een O in uw code probeer dan beide opties als de code niet aanslaat.
Waar dien ik de nieuwsbrief code of verjaardagcode in te voeren?
Deze codes voert u in bij het kopje kortingscode nadat u voor een betaalmethode heeft gekozen. Let op u dient wel ingelogd te zijn in uw account. Heeft u zich ingeschreven voor de nieuwsbrief, maar heeft u nog geen account? Dan dient u voor het gebruiken van deze code een account aan te maken.
Wanneer verkrijg ik een verjaardagcode en wat doe ik als ik deze niet heb ontvangen?
U verkrijgt een verjaardagcode via de e-mail op de datum van uw geboorte als u deze heeft ingevuld bij het aanmaken van uw account. Heeft u de code niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. De code wordt dan naar u toegestuurd.
Bij hoeveel punten ontvang ik een bonuscheque en waar kan ik dit zien?
In mijn account kunt u zien hoeveel bonuspunten u al heeft gespaard. Bij 60 bonuspunten ontvangt u aan het einde van de maand een bonuscheque ter waarde van 15 euro. Heeft u 120 punten dan ontvangt u een cheque van 30 euro. Elke 5 euro die u besteed is 1 bonuspunt waard.
Als ik mijn bonuscheque heb gebruikt maar de bestelling retour stuur, wat gebeurt er dan met mijn opgespaarde punten?
In dit geval wordt de bonuscheque of weer aangemeld voor gebruik met dezelfde code of wanneer u niet de gehele bestelling terugstuurt wordt het restant van het bedrag via de order naar u teruggestort of verrekend met de factuur van Klarna.
Betaal ik de retourkosten, zo ja hoeveel bedragen de kosten?
De retourkosten zijn voor eigen rekening en je kunt zelf de gewenste koeriersdienst en verzendwijze
kiezen.
Wij hanteren de volgende kosten:
Land | Dienst | Kosten |
Nederland | Afgift postkantoor | 4,95 |
Nederland | Pick-up huisadres | 6,95 |
Belgie | Afgifte postkantoor | 8,95 |
Duitsland | Afgifte postkantoor | 8,95 |
Frankrijk | Afgifte postkantoor | 8,95 |
Denemarken | Afgifte postkantoor | 8,95 |
Zweden | Afgifte postkantoor | 8,95 |
Oostenrijk | Afgifte postkantoor | 8,95 |
Spanje | Afgifte postkantoor | 8,95 |
Italie | Afgifte postkantoor | 8,95 |
Polen | Afgifte postkantoor | 12,50 |
Tsjechie | Afgifte postkantoor | 9,95 |
Hongarije | Afgifte postkantoor | 9,95 |
Luxemburg | Afgifte postkantoor | 9,95 |
Litouwen | Afgifte postkantoor | 9,95 |
Slowakije | Afgifte postkantoor | 9,95 |
Portugal | Afgifte postkantoor | 9,95 |
Finland | Afgifte postkantoor | 9,95 |
USA | Afgifte postkantoor | 59,95 |
Engeland | Afgifte postkantoor | 17,50 |
Ik ben mijn ordernummer kwijt. Hoe kan ik mijn bestelling nu retour sturen?
Via onderstaande link kun je aan via je mailadres ook zonder ordernummer de
bestelling retour sturen.
Ik ben mijn retourformulier kwijt/het retourformulier was niet aanwezig. Hoe kan ik mijn bestelling nu retour sturen?
Dat is geen probleem. U kunt ook de factuur meesturen of een briefje met je naam, adres en ordernummer.
Is het mogelijk om een artikel uit mijn bestelling te ruilen voor een ander artikel en hoe wordt dit geregeld?
Ja dit is zeker mogelijk. Je kunt bij het retour melden direct een andere maat selecteren. De verkeerde maat stuur je dan retour en de nieuwe maat wordt dezelfde dag nog opgestuurd als deze voor 16.00 uur wordt aangemeld. Als je het ene artikel wilt omruilen voor een ander artikel, kun je onze klantenservice bellen voordat je je bestelling retour stuurt om het nieuwe artikel apart te laten hangen. U vermeldt daarna op het retourformulier voor welk artikel u het bestelde artikel wilt ruilen. Bij aankomst in onze webshop worden de artikelen omgeruild in ons kassasysteem en met een nieuwe factuur weer naar u opgestuurd. Als er een verschil in het aankoopbedrag is, zal dat worden verrekend.
Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug heb op mijn rekening na aankomst van mijn retourpakket?
Als een bestelling bij ons retour komt wordt deze dezelfde dag verwerkt. Dit betekent dat u uw geld na ongeveer 2 á 3 dagen na het verzenden van de creditfactuur weer op uw rekening heeft staan.
Let op! Het bedrag dat u gecrediteerd krijgt wordt niet door Topsy fashion for the World gestort maar door stichting Mollie Payments.
Ik heb met Klarna betaald en mijn creditfactuur wordt daar niet verwerkt. Hoe kan ik dit oplossen?
Als u van ons een creditfactuur hebt ontvangen is dit ook gecommuniceerd met Klarna. Het kan zijn dat u nog een bedrag open heeft staan van €1,95 in verband met de kosten die wij rekenen voor het gebruik van Klarna. of van €1,95 van de kosten van Klarna. Mocht het hele bedrag nog open staan dient u zelf contact op te nemen met Klarna. Wij kunnen en mogen dit niet voor u doen in verband met de privacy wet. Wel mag u al de door ons toegestuurde documenten gebruiken voor het bepleiten van uw zaak.
Kunnen artikelen uit de sale retour gestuurd worden?
Jazeker, artikelen uit de sale mogen retour. Alleen artikelen uit de outlet met 60% of meer korting mogen niet retour.
Kun je ook papierloos retour zenden?
Ja, DHL heeft de mogelijkheid om papierloos te verzenden.